Avm’lerde 23 Nisan Şenlikleri
Türkiye’nin dört bir yanına alışveriş merkezi yatırımları yapılıyor. Perakende sektörüne hareket katan bu AVM’ler, sosyal hayatı da olumlu şekilde etkiliyor. İnsanlar artık tüm özel günlerini bu mekanlarda kutluyor…
Perakende sektörü hızlı bir büyüme trendine girdi. Özellikle son birkaç yıldır bu büyümeyi en somut şekilde, hız kazanan AVM yatırımlarında görmek mümkün. Yapılan yatırımlarla hayata geçirilen AVM’ler sadece ekonomik değil, sosyal hayatı da önemli ölçüde etkiliyor. Değişen tüketim alışkanlıklarıyla, artık daha bir ‘tüketim günü’ haline gelen ‘özel günler’, AVM’lerde manevi anlamını da buluyor.
Arkamızda bir 23 Nisan bıraktık. Türkiye’nin dört bir yanında sayıları artan AVM’ler, 23 Nisan’ı okullardan ve stadyumlardan çıkararak, bir şenliğe dönüştürdü.
Artan sayıları sebebiyle, rekabetin de şiddetini artırdığı pazarda farklılaşmak adına, düzenlenen aktiviteler iyi bir enstrüman haline geldi. Perakende sektörünün haber portalı Perakende.org ise, bu aktivitelere dikkat çekmek adına bir dizi yarışma düzenlemeye başladı. Bu yarışmaların ilki 23 Nisan Aktivite Yarışması’ydı. Yarışmaya Türkiye’nin birçok şehrinden AVM katıldı. Oylaması devam eden yarışma 19 Mayıs’ta birincinin açıklanmasıyla sonlanacak