Pek çok AVM’de marka karması

Sahip olunan markalarla tekelleşmenin mümkün olmadığını belirten Akmerkez Marka Müdürü Dr.Nur Ziyaoğlu Aytekin, “Pek çok AVM’de marka karması hemen hemen aynı. Bu nedenle sahip olduğunuz markalarla değil, aktivitelerle fark yaratabilirsiniz. Ve bu yaptıklarınızın da diğer AVM’ler tarafından taklit edilmesi özel bir durum

AVM’ler kadınların vazgeçilmezi!

Alışveriş Merkezi Yatırımcıları Derneği (AYD) Başkanı Hakan Kodal, AVM’lerin özellikle bayan tüketicilerin vazgeçilmezi haline geldiğini belirtti. AVM Algı Araştırması Konferansında, AYD – GfK Türkiye işbirliğiyle gerçekleştirilen AVM Tüketici Algı Araştırması […]

İstanbul Shopping Fest 2011

T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı ve T.C. İstanbul Valiliği himayesinde; İstanbul Büyükşehir Belediyesi ve TİM desteğiyle; Alışveriş Merkezi Yatırımcıları Derneği (AYD), Alışveriş Merkezleri ve Perakendeciler Derneği (AMPD) ve Birleşmiş Markalar […]