FEA – Zihinsel Pazarlama (Neuro Market) – Deniz Öztaş

ANASAYFA, Anasayfa Manşet, Avm Haber, ETKİNLİKLER

FEA – Zihinsel Pazarlama (Neuro Market) – Deniz Öztaş

26 Haziran 2014 18:30
Business Center Turkey, İstanbul

Farklı Eğitimler Akademisi (FEA), Deniz Öztaş’ın yönetiminde verilen Zihinsel Pazarlama atölyesinde satın alma sürecini, marka algısını ve bu süreçte beyni etkileyen faktörleri ele alıyor.

Not: Kurs, 10 kişilik sınıflardan olmak şartıyla yapılacaktır.

Biz Kimiz?
Farklı Eğitimler Akademisi (FEA), Türkiye’de kendi dalında uzmanlaşmış akademik kariyer ve konusunda söz sahibi kişileri ve kurumları bir araya getiren, bu birliktelikte sadece eğitim ve workshop paylaşımları değil; birikimlerini doğru hedef kitlelerle istedikleri mekan ve zamanlarda kendi belirledikleri ücretler ve tahsilat yöntemleri ile istedikleri zamanda sunabildikleri, sadece üyelere açık bir özel platformdur.

Akademinin Amacı
Bu özel platformun ana amacı, eğitim ve workshop arzı haricinde üyelerin periyodik aralıklarla bir araya gelerek bilgi alış verişlerinde bulundukları, kendi aralarında iş geliştirme-yönlendirme yapabildikleri sosyal bir network’tur.

Neden FAE Üyesi Olmalıyım?
– Tüm Eğitim ve Konuşmalar; net fiyatlar üzerinden hedef kurum ve kişilere lanse edebilme imkanı,
– Pazarlama ve PR çalışmaları için üyelerin özel bir bütçe harcamasına gerek duymadığı,
– Sosyal network anlamında çok özel bir gruba üye olma imkanı vermesi,
– İşinde başarılı olmuş marka kişilere ve üyeler tarafından yapılan sosyal aktivitelere direkt ulaşabildiğinden,
– Eğitim tarih, yer ve fiyatı bağımsız belirleme imkanı verilmesinden.

Beynini Okuyan Adam: Deniz Öztaş
Konular:
Zihinsel Pazarlama (Neuro Marketing)

Kimler İçin
Genel Müdürler
Satış ve Pazarlama Müdürleri
Kanal Pazarlama / Ticari Pazarlama Bölümleri
Satın alma kararı verecekler
Satın alma Müdürleri
Reklam ve Marka İletişimi
Her türlü işletme

Ön Koşullar
Eğitim satın alma bireysel veya kurumsal olabilir.

İçerik Detay
Neden Satın alıyorlar?
Satın alma kararları nasıl veriyoruz?
Satışta yeni teknikler
Beni kimse kandıramaz
Satıcı mısın, müşteri mi?
Av mısın avcı mı?
Etkinin kodu
Beyni etkileyen faktörler
Kültür ve diger etkiler
Marka Algısı (Ne algılamızı istiyorlar)
Tüketici mi?
Müşteri mi?
Ego (Karar vermemizi ve satın almamızı nasıl sağlıyor?)

Bir yanıt yazın

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.