Optimum Avm Ankara
Optimum Avm Ankara29 Ekim 2004’te başkenti yeni bir alışveriş kültürüyle tanıştıran ve Ankara’nın ilk outlet alışveriş merkezi olan Optimum Outlet ve Eğlence Merkezi; 18 Kasım 2006’da ek binanın yapılmasıyla, Türkiye’nin en büyük outlet alışveriş merkezlerinden biri olmuştur.
Bölgenin ilk alışveriş merkezi olan Optimum Outlet ve Eğlence Merkezi; sosyal ve ekonomik anlamda bölgenin kalkınmasında önemli rol oynarken, bölgede özel bir sosyal yaşam alanı oluşturmuştur.
Alışveriş merkezi konseptinin giderek değiştiği günümüzde uygun alışveriş olanakları sunması yanında, çok seçenekli yaşam alanı da yaratma amacıyla yola çıkan Optimum, diğer alışveriş merkezlerinden “outlet” tarzıyla sıyrılıp Ankara’da bir ilk olan geniş eğlence kompleksiyle de bir adım önde olmayı başarmıştır.
Modern mimarisi, alternatif ve geniş alışveriş seçenekleri ile, dünya mutfaklarından tatların sunulduğu yiyecek-içecek alanlarını bir arada bulunduran Optimum Outlet ve Eğlence Merkezi, farklılığını ortaya koymaktadır.
Güçlü markaların ürünlerini uygun fiyatlarla sunan Optimum Outlet ve Eğlence Merkezi’ndeki mağazalarda ; sezon ürünleri, önceki sezon ürünleri, stok fazlası ürünler ve sadece outlet için üretilen özel üretim ürünlerini bulmak mümkündür.
Maksimum marka, optimum alışveriş, minimum ödeme sloganıyla, markayı en uygun fiyata almak isteyen müşterilerin sürekli ziyaret ettikleri bir yaşam alanı olan Optimum Outlet ve Eğlence Merkezi hafta içi 20.000, Cumartesi ve Pazar günleri ise 50.000 kişiyi ağırlamaktadır.
Ön cephesi İstanbul Ayaş yoluna tasarlanan binaya; İstanbul Ayaş yolu cephesinde 2 ana kapıdan giriş ve bir yan cepheden giriş olmak üzere 3 noktadan yaya girişi, 2 noktadan kapalı otopark girişiyle birlikte toplam 5 noktadan giriş bulunmaktadır.
Eryaman, Sincan, Etimesgut, Elvankent, Batıkent, Yenimahalle, Ümitköy ve Çayyolu gibi bölgelere yakınlığı ile Müşteri Profili zengin olan Optimum Outlet, Ankara Çevre Yolu, İstanbul Yolu ve Ayaş Yolunu bağlayan bir nokta olmasıyla bölgenin tek merkezi olarak her geçen gün müşteri portföyünü genişleterek ziyaretçi sayısını artırmaktadır.